Friday 28 October 2011

Σκέψου εσύ κι εγώ θα γράφω

- Tην Murphy's μου σαν έπινα σε κάποια μπυραρία, 
  πέννα και κόλλα ζήτησα να γράψω ιστορία.
  Μα το μυαλό μου θόλωσε, θαρρώ θα πάσο, 
  γι' αυτό ρε φίλε σκέψου εσύ κι εγώ απλά θα γράφω.

- Do not worry φίλε μου, θα βρω εγώ τις ρίμες, 
  αν και νομίζω εφίρτικα που τες πολλές τις μπύρες
  εν μας κανούν τα βάσανα εσβήσαν τζιε τα φώτα, 
  και "vamos a la playa", να παίζει μες τα ώτα.

- Τρία φωτούθκια εμπήκασιν μπροστά που την κολλούδαν, 
  έφερεν τα ο άγγελος, η όμορφη κορούδα
  το άσπρο το μεσοφόρι σου, τα μαύρα τα μαλλιά σου, 
  εχάσαν μου την έμπνευση, επήραν με μειτά σου

- Μεγάλε εκατάλαβα, τραούδιν εν ηφκάλλεις

- Ρε σπόρε πιε την μπύρα σου τζιε πάλε υπερβάλλεις

- Ποιον είπες σπόρο ρε μπεκρή, τράντα γρονών γαούρι

- Εσένα φίλε Παπα - T και τέρμα το τραούδι

- Το τέλος φίλε Παπα - C, θα μπει όταν θελήσω

- Είπα σου πιε την μπύρα σου να μεν χειροδικήσω

- Παρέτα τα ούλλα φίλε μου να πιούμε στην υγειά μας, 
  τζιε σβεις τζιε τα φωτούθκια σου, απάντα τζιε της Γιάννας!


Note: Αυτό γράφτηκε πέρσι, μια κρύα του χειμώνα στην Murphy's από τους γνωστούς Παπα-C kai Παπα-Τ. Είναι ένας διάλογος μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών, κατά την διάρκεια του οποίου ελήφθει  στο κινητό του ενός, μήνυμα SMS από την Γιάννα

No comments:

Post a Comment