Monday 20 May 2013

Ode to me

Στις ρίμες είμαι μάστορας κι έχω πολλά προσόντα
και ας μην είμαι πράσινος, όπως τον master Yoda.
Σαν πιάνω πέννα και χαρτί κι αρχίσω εγώ να rhyme,
ευθύς μεταμορφώνομαι σαν να 'μαι o Optimus Prime.
Είμαι ένας καθηγητής, σαν τον Professor X,
και ας μην γράφω στίχους που να μιλούν για sex.

Γι αυτό λοιπόν τα έργα μου, δεν είναι very kinky,
μα τον κόσμο κατακτούν, σαν τον Brain και τον Pinky...
τα πειραματοπόντικα που είναι στο κλουβί,
κι έτσι πληροφοριακά, δεν τρώω το λουβί.
Ούτε το σπανάκι, όπως ο Popeye,
μα αν σου δώσω την μπουνιά, θα γίνει black το eye.

Οι στίχοι μου δεν θ' ακουστούν απ' τους Black Eyed Peas,
μα πάντα είναι τέλειοι ό,τι εσύ κι αν πεις.

Είμαι της ρίμας Superman, μαζί και λίγο Χαλκ,
μα fan μου εσύ, αγαπητέ, να με φωνάζεις Cal.

No comments:

Post a Comment